Két évvel ezelőtt Kína hatalmas ütést mért a játékpiacra, de úgy látszik, hogy a nehéz időknek vége. A beszámolók szerint Kína játékpiaca újra emelkedő pályán van, hiszen a hazai bevételek 13 százalékkal nőttek, elérve a 42,6 milliárd dollárt.
A CGIGC szerint most először sikerült túllépni ezen bevételi küszöbön, és emellett a játékosok száma is 0,61 százalékkal emelkedett Kínában, így már rekordnak számító 668 millióan játszanak. Más szóval, több játékos van Kínában, mint Észak-Amerika teljes lakossága.
Ez a növekedési tendencia fontos fordulatot jelent a világ legnagyobb játékpiacán, mivel tavaly csökkent a bevételek száma azután, hogy Kína beavatkozott a függőségi aggodalmak miatt. Egyre nő a bevétel a kínai fejlesztésű játékokból is (azonban csak Kínában). Különösen nagy népszerűségnek örvendenek az anime stílusú játékok.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.